Często zadawane pytania

Poniżej znajdziesz listę najczęstszych pytań, które zadają nasze klientki i klienci. Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do na wiadomość przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres kontakt@radostki.pl

Odezwij się do nas! To bardzo rzadkie, ale może się zdarzyć. Nie załamujemy wtedy rąk, tylko biegniemy do paczkomatu dosłać Ci brakujący element jak najszybciej. Napisz do nas maila na adres kontakt@radostki.pl z informacją o numerze zamówienia i zdjęciem puzzli w miejscu, w którym brakuje elementu, żebyśmy wiedziały, który dokładnie dosłać.

Napisz do nas w tej sprawie maila na kontakt@radostki.pl i podaj numer zamówienia lub umieść preferowaną datę wysyłki w uwagach do zamówienia. Odczekamy kilka dni, tak, żeby przesyłka trafiła do paczkomatu, kiedy będziesz mógł/mogła ją odebrać.

No jasne! Puzzle to idealny prezent dla osób szukających relaksu 😉 Mamy w tym momencie trzy rodzaje papieru do pakowania do wyboru. Możemy również wypisać kartkę w Twoim imieniu, wystarczy, że dodasz taką informację przy składaniu zamówienia.

Po pierwsze, sprawdź spam! Jeśli jest tam ebook, dodaj nas do kontaktów – dzięki temu nie ominą Cię wiadomości z kuponami dla subskrybentów i informacje o nowych puzzlach. Po drugie, jeśli metoda nr 1 nie zadziała, napisz do nas na kontakt@radostki.pl, a my sprawdzimy, z czego może wynikać problem.

Puzzle z 560 elementów mają wymiary 42×56 cm. Puzzle z 1000 elementów mierzą 80×56cm. Jeśli nie znajdziesz ramy w tych wymiarach, rozważ zakup większej – nasze puzzle dobrze wyglądają również z passe-partout. Na naszym instagramie możesz obejrzeć inspiracje. Przeczytaj również artykuł na temat oprawiania puzzli.

Odbiór osobisty jest możliwy na terenie Krakowa. Nie mamy jednak stałego punktu odbioru zamówień. Skontaktuj się z nami mailowo i umówimy się na dogodne miejsce i termin odbioru.

Jesteśmy w stanie zorganizować wysyłkę za granicę. Koszt wysyłki różni się w zależności od kraju, do którego wysyłałybyśmy puzzle, dlatego taka opcja nie pojawia się przy składaniu zamówienia. Jednak chętnie podejmiemy się zadania. Napisz do nas na kontakt@radostki.pl, policzymy koszty wysyłki i wszystko uzgodnimy – z chęcią się tym zajmiemy!

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

Nic straconego! Napisz do nas i odpowiemy najszybciej jak się da.